خانم‌ها و آقایان زیادی هستند که، میل‌اند در رنگ موهایشان تنوع ایجاد کنند. آن‌ها برای انجام این کار به سراغ رنگ موها می‌روند. رنگ موهایی از برندهای مختلف را امتحان می‌کنند اما گاهی به نتیجه دلخواه نمی‌رسند. با این که هر برند شاخصه‌های خوبی را دارد اما مردم اکثراً مایل‌اند تا آن برندی را استفاده کنند که از همه بهتر است. در بین بسیاری از برندهای آرایشی که رنگ مو تولید می‌کنند، آرکیا از برندهای شناخته شده و تقریباً قدیمی است، که اکثر فروشگاه‌های آرایشی هم فروش عمده رنگ مو آرکیا و هم فروش تکی آن را انجام می‌دهند.

فروش عمده رنگ مو آرکیا

نمایندگی ایراندخت مرکزی برای فروش عمده رنگ مو آرکیا و دیگر محصولات شرکت آرکیا با پایین‌ترین قیمت‌ها بهترین انتخاب است. قیمت‌های این نمایندگی حتی از بازار هم مناسب‌تر است. تمامی رنگ موها، پودر دکلره و اکسیدان‌های موجود در انبار نمایندگی ایراندخت محصولاتی با کیفیت و مرغوب هستند که مستقیماً از کارخانه خریداری می‌شوند. امکان ارسال و فروش عمده رنگ مو آرکیا برای خریداران عمده این محصول فراهم آمده است، تا خریداران خریدی راحت و بدون دردسر را تجربه کنند.

پودر دکلره آرکیا

پودر دکلره‌های برند آرکیا توسط شرکت Huwell ایتالیا فرمولاسیون می‌شود و سپس در ایران به مرحله تولید و بسته بندی می‌رسد. ساختار این پودر دکلره‌ها کاملاً سالم و بدون مواد مضر است، تا کار دکلره کردن را برای تمامی افراد سهل کند. در ترکیبات پودر دکلره آرکیا پروتئین هیدرولیز شده گندم بکار رفته است‌. پروتئین گندم سرشار از ویتامین‌های گروه C، B و اسیدهای چرب ضروری و مهم برای مو می‌باشد. آن‌ها ساقه و ریشه مو را تقویت می‌کنند و علاوه بر این در زمان دکلره کردن مو از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کنند. برند آرکیا پودر دکلره‌هایی با قدرت روشن کنندگی بالا اما سالم و بدون ضرر تولید کرده است.

انواع پودر دکلره آرکیا

  • پودر دکلره سفید آرکیا: رنگ سفیدی که برای این نوع پودر دکلره انتخاب شده است، نشان می‌دهد برای موهای ضعیف، نازک و شکننده مناسب می‌باشد. یا حتی افرادی که قبل‌تر هم موهایشان را دکلره کرده‌اند. رنگ سفید پودر دکلره آرکیا قدرت روشن کنندگی نسبتاً پایینی دارد و قابل استفاده در منزل هم است.
  • پودر دکلره آبی آرکیا: رنگ آبی برای موهایی که تا به حال دکلره نشده‌اند، موهای ضخیم یا موهایی که قرار است به پایه‌های بالا برسند مناسب است. بهتر است از این مدل تنها به واسطه افراد حرفه‌ای در رنگ مو یا در سالن‌های زیبایی استفاده کنید، چون به علت قدرت روشن کنندگی بالا در صورت غفلت امکان آسیب به مو را دارند.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش عمده رنگ مو پروکسی با بهترین قیمت بازار

رنگ مو آرکیا

رنگ موهای آرکیا از محصولات پر فروش بازار داغ رنگ موها است. فرمولاسیون ایتالیایی این رنگ مو، پس از اتمام کار موها را بسیار خوش حالت و زیبا می‌کند بدون آن که هیچ گونه آسیبی به مو وارد کند. رنگ مو آرکیا دقیقاً رنگ مطابق کاتالوگ را روی مو سر ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های رنگ مو آرکیا که آن را به محصول پر طرفدار در سالن‌های زیبایی کرده است می‌توان به؛ مقرون به صرفه، بدون بو، بدون ایجاد سوختگی، وز شدن مو، خشک کردن و شکننده کردن مو و مرغوب بودن آن اشاره کرد.

کراتینی که در رنگ مو آرکیا بکار رفته است برای موهای آسیب دیده، شکننده و خشک همانند یک درمانگر عمل می‌کند و آن‌ها را نرم و درخشان خواهد کرد. ویتامین سی، روغن آرگان، نرم کننده مو و روغن‌های طبیعی گیاهی از دیگر موارد مفید موجود در این محصول می‌باشند.

ویژگی‌های رنگ مو آرکیا

  • حاوی کراتین و ویتامین C
  • پوشش دهی و رنگ پذیری بالا
  • ماندگاری عالی
  • مقاوم در برابر شستشو و نور آفتاب
  • دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو
  • قیمت مناسب
  • کاربردی در سالن‌های زیبایی

پوشش دهی رنگ مو آرکیا

رنگ موی آرکیا از آن دسته رنگ موها است که پوشش دهی فوق العاده بالایی دارد. دلیل آن هم غلظت بالای محصول است. برای مثال اگر موهایی با حجم و قد متوسط داشته باشید تنها نصفه تیوپ ۱۰۰ گرمی کل موهایتان را پوشش می‌دهد. یا اگر موهایی با حجم و قد زیاد داشته باشید یک تیوپ ۱۰۰ گرمی برای کل موها کافی است. خیلی از رنگ موها به علت غلظت کم‌شان تنها لایه سطحی مو را پوشش می‌دهند، اما رنگ مو آرکیا تا انتهایی‌ترین تار مو را هم می‌پوشاند.

فروش عمده رنگ مو آرکیا

کاتالوگ رنگ مو آرکیا

کاتالوگ رنگ مو آرکیا شامل طیف وسیعی از رنگ‌ها برای تمامی سلیقه‌ها است. سری‌های طبیعی، طبیعی قوی، دودی، زیتونی، طلایی، خاکستری، شکلاتی، نسکافه‌ای، بژ، تنباکویی، مسی، شرابی، عسلی، بلوطی قرمز، آلبالویی، چایی، فندقی، ترکیبی، هایلایت، جدید، روشن کننده‌‌ها و واریاسیون‌ها برای برند آرکیا هستند. خود این سری‌ها نیز زیر مجموعه‌ای از رنگ‌ها را دارند.

اکسیدان آرکیا

  • ضد قرمزی
  • دارای ۳ ولوم ۶ درصد، ۹ درصد، ۱۲ درصد، که هر کدام کاربرد خودشان را دارند. آن‌ها به ترتیب برای موهای ضعیف، متوسط و ضخیم بکار می‌روند.
  • قابل ترکیب با همه‌ی رنگ موها
  • تثبیت رنگ مو
  • حفظ سلامت مو
  • بالا بردن سرعت فعل و انفعالات شیمیایی
  • گیاهی و بدون ایجاد آسیب
  • پوشش دهی تار موهای سفید شده

سوالات متداول

ارزان‌ترین جا برای خرید عمده محصولات آرکیا را از کجا می‌شود تهیه کرد؟

نمایندگی ایراندخت مرکزی برای فروش عمده رنگ مو آرکیا و دیگر محصولات شرکت آرکیا با پایین‌ترین قیمت‌ها بهترین انتخاب است. قیمت‌های این نمایندگی حتی از بازار هم مناسب‌تر است. تمامی رنگ موها، پودر دکلره و اکسیدان‌های موجود در انبار نمایندگی ایراندخت محصولاتی با کیفیت و مرغوب هستند که مستقیماً از کارخانه خریداری می‌شوند.

کاتالوگ کامل فروش عمده رنگ مو آرکیا را چگونه تهیه کنیم؟

برای دریافت کاتالوگ کامل رنگ مو آرکیا تنها لازم است که با شماره تماس‌های درج شده تماس بگیرید. کارشناسان متخصص سایت ایراندخت کاتالوگ را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پودر دکلره آرکیا چه ترکیبات مفیدی برای مو دارد؟

در ترکیبات پودر دکلره آرکیا پروتئین هیدرولیز شده گندم بکار رفته است‌. پروتئین گندم سرشار از ویتامین‌های گروه C، B و اسیدهای چرب ضروری و مهم برای مو می‌باشد. آن‌ها ساقه و ریشه مو را تقویت می‌کنند و علاوه بر این در زمان دکلره کردن مو از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کنند.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو آرکیا

کاتالوگ رنگ موی برند آرکیا از آن دسته کاتالوگ‌ها ست که شامل رنگ‌ها و سری‌های بسیار متنوعی است‌. به همین دلیل هم زمانی که خریدار قصد خرید می‌کند نمی‌داند کدام رنگ از کدام سری بهتر است، کدام فروش بهتری دارد یا کدام بیشتر پسندیده می‌شود. سایت ایراندخت برای این که افراد بتوانند خرید درستی داشته باشند، این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده است که بتوانند با کارشناسان حوزه رنگ مو مشاوره رایگان تلفنی داشته باشند. همچنین برای اطلاع از قیمت‌های دقیق فروش عمده رنگ مو آرکیا و پودر دکلره و کرم اکسیدان‌های این برند تماس بگیرید، تا به طور کامل به شما توضیح داده شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو آرکیا، فروش عمده پودر دکلره و اکسیدان آرکیا، مرکز فروش عمده برند آرکیا، رنگ مو آرکیا، انواع پودر دکلره آرکیا

5/5 - (2 امتیاز)