شرکت پنتی(PENTI ) از بزرگ‌ترین و مهمترین شرکت‌های تولید کننده رنگ مو و محصولات آرایشی در کشور ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1386 آغاز نموده است و به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و ارزان توانسته به جایگاه خوبی در بین مشتریان خود دست یابد. اگر قصد خرید عمده محصولات پنتی را دارید، پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو پنتی، اکسیدان و پودر دکلره پنتی با بهترین قیمت قادر است ایده آل ترین خرید را برای شما رقم بزند.

فروش عمده رنگ مو پنتی در مرکز پخش عمده ایراندخت

 رنگ موی پنتی دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشد. این محصول با قیمت مناسب و به صورت عمده در فروشگاه ایراندخت،  نمایندگی رنگ مو پنتی در تهران به فروش می رسد. از ویژگی‌های این رنگ مو می توان به طیف های رنگی متنوع شامل رنگ‌های طبیعی و رنگ‌هایی با تناژ متنوع و بی نظیر، غلظت بالا، دوام طولانی مدت، خاصیت آبرسانی و پوشش دهی فوق‌العاده آن اشاره نمود. این رنگ مو در تیوپ های 100 میل  و در 110 طیف رنگی جهت سلیقه‌های مختلف روانه بازار شده است.

رنگ مو پنتی دارای قدرت رنگ دهی بسیار زیادی بوده و باعث رنگ گرفتن مو در مدت زمان کمی می‌شود. این رنگ مو باعث براق شدن و زیباتر شدن موها شده و به دلیل وجود روغن های گیاهی در ترکیبات خود، ریشه موها را نیز تقویت می‌کند. رنگ مو پنتی موهای سفید و دکلره شده را به خوبی پوشش داده و موها را تغذیه می‌کند. این رنگ مو ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است.

ویژگی‌های منحصر بفرد رنگ مو پنتی

  • حاوی کراتین
  • بدون آسیب دیدگی مو
  • ماندگاری طولانی
  • حاوی روغن بادام
  • حاوی روغن زیتون
  • حاوی نرم کننده و ویتامین C
  • تشکیل شده از پروتئین گندم

فروش عمده رنگ مو پنتی Penti + قیمت خرید عمده محصولات پنتی از نمایندگی

نحوه مصرف رنگ موی PENTI

در ازای هر تیوپ 100 میلی لیتری رنگ پنتی از 180 میلی لیتر اکسیدان این برند استفاده کرده و آنها را در ظرفی غیر فلزی باهم ترکیب کنید. سپس از پشت سر شروع به رنگ کردن ساقه موها نمایید و این کار را به فاصله 2 سانتی متری از ریشه مو انجام دهید. بعد از گذشت زمانی در حدود 15 دقیقه بایستی ریشه موها را نیز رنگ کنید و پس از سپری شدن 20 دقیقه نسبت به شستن کل موها اقدام نمایید.

فروشگاه غیرحضوری و آنلاین ایراندخت افتخار دارد تا با فروش عمده رنگ مو پنتی نیاز مشتریان خود را برآورده سازد. لذا کسانی که به دنبال خرید عمده رنگ مو پنتی هستند، می توانند این محصول را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایراندخت ( نمایندگی رنگ مو پنتی در ایران) به صورت آنلاین سفارش دهند و در اسرع وقت و با نازلترین قیمت محصول خود را تحویل بگیرند.

فروش عمده اکسیدان پنتی در فروشگاه آنلاین ایراندخت

اکسیدان ماده‌ای شیمیایی است که به کمک رنگ مو آمده و بـاعث تغییر رنگدانه‌های موی شما می‌شود. در واقع اکسیدان مانند یک فعال‌کننده عمل می‌کند. در صورتی که انتخاب اکسیدان به درستی انجام شود باعث تثبیت رنگ مو خواهد شد.

اکسیدان‌های پنتی موجود در بازار غلظت‌های متفاوتی دارند و به صورت ۱۰ حجمی (3%)، ۲۰ حجمی (6%)، ۳۰ حجمی (9%) و ۴۰ حجمی (12%)  در بازار عرضه می‌شوند. تفاوت درصد اکسیدان‌ها در قدرت روشن‌کنندگی آنها می باشد.

اکسیدان 6% پنتی : این اکسیدان حاوی آب اکسیژنه 6% برای استفاده در تیره و روشن کردن مو به میزان 2 درجه می باشد و می تواند سفیدی موها را کامل پوشش دهد.

اکسیدان 9% پنتی : برای روشن کردن مو تا  3 درجه کاربرد دارد.

اکسیدان 12% پنتی : برای روشن کردن موها تا 5 درجه استفاده می شود.

مشخصه‌های اکسیدان پنتی

  • دارای روغن آرگان
  • ضد سوزش
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • آمونیاک زیر یک درصد

فروشگاه ایراندخت علاوه بر فروش عمده رنگ مو پنتی، اکسیدان این برند را نیز برای فروش در وبسایت خود قرار  داده است. بنابراین کسانی که قصد خرید عمده اکسیدان پنتی را دارندt می توانند از طریق شماره های درج شده در وبسایت ایراندخت با فروشندگان این فروشگاه تماس حاصل نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

فروش عمده پودر دکلره پنتی در نمایندگی محصولات پنتی

پودر دکلره از دیگر محصولات پرکاربرد و رایج در رنگ آمیزی موها می‌باشد که در سالن‌های زیبایی نیز استفاده زیادی دارد. دکلره از مواد پراُکسید تشکیل شده است که این مواد سبب بی رنگ شدن موها می شوند. دکلره باید در کنار اکسیدان استفاده شود تا فعال گردد. لذا برای دکلره کردن موهایتان به اکسیدان هم نیاز خواهید داشت.

اگر در زمان دکلره‌کردن موهایتان به صورت صحیح از مو مراقبت نموده و از اکسیدان با شماره صحیح و پودر دکلره با کیفیت استفاده نماید، موهای شما بدون هیچ نگرانی به پایه دلخواه رسیده و روشن می‌شود. برند پنتی با تولید و عرضه پودر دکلره مرغوب و استاندارد نیاز سالن‌های زیبایی و آرایشگران را برطرف ساخته است. این پودر دکلره در رنگهای سفید و آبی در دسترس مشتریان قرار دارد.

در هنگام خرید پودر دکلره حتما به برند آن توجه نموده و از مراکز معتبر و برندهای شناخته شده خرید خود را انجام دهید. زیرا استفاده از پودر دکلره بی‌کیفیت و غیر‌استاندارد می تواند به موهای شما آسیب جدی وارد نماید.

مشخصات پودر دکلره پنتی

  • بدون گرد و غبار
  • روشن کنندگی بالا
  • فاقد حساسیت

مراقبت های لازم پس از دکلره کردن موها

  1. بعد از دکلره کردن موهایتان از حرارت مستقیم روی موها استفاده ننمایید.
  2. از شامپوی مناسب استفاده نموده و حتما برای ساقه مو از ماسک مو مناسب استفاده کنید.
  3. از روغن های طبیعی برای نرم نگهداشتن موها استفاده نمایید.
  4. موهای خود را با آب داغ نشویید.
  5. به صورت دوره ای نوک ساقه موهایتان را کوتاه کنید.

جهت خرید عمده پودر دکلره پنتی می‌توانید به وبسایت محصولات زیبایی و بهداشتی ایراندخت مراجعه نمایید. پخش آرایشی ایراندخت به عنوان مرکز پخش عمده محصولات پنتی، جهت ثبت سفارش شما عزیزان آمادگی خود را اعلام می‌دارد. در این وبسایت فروش عمده رنگ مو پنتی، اکسیدان و دکلره پنتی به صورت غیر حضوری انجام می‌گیرد.

ارائه مشاوره رایگان | خرید عمده محصولات پنتی

سبک زندگی امروزی سبب شده تا بسیاری از مردم خرید‌های خود را به دلیل ترافیک بالای کاری از طریق سایت های اینترنتی انجام دهند. وبسایت ایراندخت یکی از بزرگترین مراکز پخش آرایشی غیرحضوری در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد. این فروشگاه خدماتی مانند فروش عمده رنگ مو پنتی، اکسیدان و پودر دکلره این برند را با قیمت مناسب و در کمترین زمان به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو پنتی، فروش عمده پودر دکلره پنتی، فروش عمده اکسیدان پنتی، آشنایی با برند پنتی

5/5 - (1 امتیاز)