معمولاً افراد برای ایجاد تنوع در ظاهر خود یا پوشاندن موهای سپید و خاکستری، موهای خود را رنگ می‌کنند. لذا استفاده از یک رنگ موی با کیفیت و مرغوب که به موها آسیب وارد نکند؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب ما محصولات کالیون شامل رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره این برند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. لازم به ذکر است که فروشگاه ایراندخت به عنوان نمایندگی رنگ مو کالیون در تهران، فروش عمده رنگ مو کالیون را در سراسر ایران انجام میدهد.

خرید عمده رنگ مو کالیون در مرکز پخش عمده محصولات کالیون

محصولات کالیون تولید شرکت گلد اشمیت آلمان است و از محبوبترین و مرغوبترین برندهای رنگ موی موجود در بازار به شمار می آید. این برند بسیار معروف بوده و در زمینه تولیدات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین‌ها به حساب می‌آید. این رنگ مو با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود طرفداران زیادی دارد.

رنگ موی برند کالیون، یک رنگ حرفه ای و کراتینه می‌باشد که درخشش و شادابی را به موهای شما هدیه می‌دهد. این رنگ مو با داشتن یک فرمولاسیون منحصربفرد و ترکیبات طبیعی مانند روغن کرچک، گندم، آرگان و نارگیل آسیب به موها را به حداقل می‌رساند.

رنگ موی کالیون دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و تارهای سفید مو را کاملا پوشش می‌دهد. این محصول برای انواع موها شامل موهای خشک، چرب، آسیب دیده و معمولی قابل استفاده می‌باشد.

این رنگ مو دارای مقادیر بالایی ویتامین بوده و علاوه بر زیبایی، به تقویت و رشد موها نیز کمک زیادی می‌نماید. حجم این محصول 125 میلی لیتر می‌باشد و تا مدت طولانی قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید : معتبرترین نمایندگی پودر دکلره دنی وان در ایران کجاست؟

ویژگی‌های رنگ مو کالیون

  • غلظت بالا
  • حفظ رطوبت مو
  • مناسب برای انواع موها
  • پوشش دهی کامل موهای سفید
  • جلوگیری از آسیب رسانی به ساقه مو
  • دارای مواد محافظ در مقابل اشعه فرابنفش خورشید
  • ماندگاری بالای
  • براق شدن مو

فروش عمده رنگ مو کالیون با کیفیت بی نظیر

با خرید و استفاده از رنگ موی کالیون، شما می‌توانید رنگ مورد دلخواهتان را به دست آورید. توجه نمایید برای انتخاب درست و اطمینان از اصالت کالا، حتما از فروشگاه‌های معتبر، رنگ موی کالیون را خریداری نمایید.

فروشگاه ایراندخت نمایندگی رنگ مو کالیون در ایران با ارائه متنوع ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. در همین راستا این مجموعه فروش عمده رنگ مو کالیون را به خریداران عمده ارائه می‌دهد.

شما خریداران گرامی می‌توانید از طریق شماره تماس‌های مشخص شده، محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نموده و در هر کجای ایران که هستید درب منزل یا محل کار خود، محصولات را دریافت نمایید.

فروش عمده اکسیدان کالیون از نمایندگی محصولات کالیون

اکسیدان یک ماده فعال کننده رنگ مو می‌باشد که نقش اکسیداسیون رنگدانه های مو را انجام می‌دهد و به این شکل باعث تغییر رنگ موها می‌شود. اکسیدان با توجه به نوع کاربردش در انواع مختلفی مانند اکسیدان 6و9و12درصدو … تولید و عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های اکسیدان کالیون می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای مواد نرم کننده
  • مانع از خشکی مو
  • بدون صدمه به بافت مو

اگر برای سلامتی موهای خود اهمیت قائل هستید؛ باید حتماً از اکسیدان مرغوب استفاده نمایید. استفاده از اکسیدان‌های نامرغوب می‌تواند صدمات زیادی به موها وارد نماید.

برند کالیون در تولید اکسیدان، از موادی استفاده نموده که از آسیب به بافت موها جلوگیری می‌کند. مواد نرم کننده‌ای که در اکسیدان کالیون وجود دارد، باعث رطوبت رسانی به موها شده و مانع از ایجاد خشکی و شکنندگی در ساقه‌های مو می‌گردد.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد مجموعه ایراندخت فروش عمده رنگ مو کالیون را برای ارسال به سراسر ایران انجام می‌دهد. از طرفی شما صاحبان گالری و آرایشگران محترم که قصد خرید عمده اکسیدان کالیون را دارید؛ می‌توانید با سفارش این محصول به فروشگاه ایراندخت، خریدی آسان و بی دغدغه را تجربه نمایید.

فروش عمده پودر دکلره کالیون

اگر علاقه‌مند به رنگ موهای روشن هستید؛ باید بدانید که برای تاثیر این رنگ روشن روی ساقه های تیره مو، بایستی ابتدا رنگدانه های طبیعی موها از درون ساقه مو خارج شوند. به این منظور باید از ترکیب دکلره و اکسیدان مناسب استفاده نمود. مواد دکلره رنگدانه های تیره مو را پاک کرده و  باعث جذب رنگ موی روشن روی موها می‌شوند.

این مواد دکلره در انواع متفاوتی مثل پودر دکلره یا کرم دکلره تولید و عرضه می‌شوند. برند کالیون نیز پودر دکلره خود را در دو نوع آبی و سفید تولید نموده است. پودر دکلره سفید کالیون نسبت به نوع آبی آن، قدرت روشن کنندگی کمتری داشته و جهت موهای حساس مناسب می‌باشد.

لازم به ذکر است که استفاده نادرست از پودر دکلره می‌تواند آسیب‌های جدی برای موهای شما بهمراه داشته باشد از جمله:

  • خشکی و آسیب به موها
  • افزایش شکنندگی موها
  • تغییر رنگ ناهمگون
  • حساسیت و آلرژی
  • تخریب ساختار موها

برای جلوگیری از آسیب های بالا باید حتماً از محصولات با کیفیت و استاندارد استفاده نموده و به دقت دستورالعمل های استفاده از پودر دکلره را رعایت کنید.

ویژگی‌های پودر دکلره کالیون

  • دارای پروتئین هیدرولیز شده گندم
  • نرم کننده موها
  • روشن کنندگی بالا
  • بدون ایجاد غبار
  • بدون آسیب به ساختار مو

شما مشتری عزیز می‌توانید با خرید عمده پودر دکلره کالیون از مرکز پخش آرایشی ایراندخت، یک خرید ایده آل و به صرفه را تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید : محصولات کالیون با بهترین قیمت از کجا بخریم؟

مشاوره رایگان در ایراندخت در خصوص خرید عمده محصولات کالیون

شرکت پخش آرایشی ایراندخت یکی از بزرگترین پخش های آرایشی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که به علت تنوع بالای محصولات همیشه مورد استقبال مشتریان زیادی در سراسر کشور بوده است. از مهمترین محصولات ارائه شده توسط این مجموعه رنگ مو و متعلقات آن می باشد.

همانطور که در قسمتهای قبل گفته شد مجموعه ایراندخت، فروش عمده رنگ مو کالیون را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی اکسیدان و پودر دکلره برند کالیون نیز برای خرید عمده در دسترس خریداران عزیز قرار دارد. جهت کسب مشاوره رایگان در خصوص محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

با کمک اطلاعاتی که از خواندن این مطلب به دست آوردید، می‌توانید بهترین انتخاب را برای تغییر رنگ موهای خود انجام دهید و از نتایج بی نظیری برخوردار شوید.  این نوع تغییرات نه تنها ظاهر شما را جذابتر می‌کند، بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در شما نیز می‌شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

انواع پودر دکلره کالیون چیست؟

برند کالیون نیز پودر دکلره خود را در دو نوع آبی و سفید تولید نموده است. پودر دکلره سفید کالیون نسبت به نوع آبی آن، قدرت روشن کنندگی کمتری داشته و جهت موهای حساس مناسب می‌باشد.

جهت خرید عمده اکسیدان کالیون چگونه اقدام کنیم؟

شما صاحبان گالری و آرایشگران محترم که قصد خرید عمده اکسیدان کالیون را دارید؛ می‌توانید با سفارش این محصول به فروشگاه ایراندخت، خریدی آسان و بی دغدغه را تجربه نمایید.

ویژگی های رنگ مو کالیون چیست؟

رنگ موی کالیون دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و تارهای سفید مو را کاملا پوشش می‌دهد. این محصول برای انواع موها شامل موهای خشک، چرب، آسیب دیده و معمولی قابل استفاده می‌باشد.
این رنگ مو دارای مقادیر بالایی ویتامین بوده و علاوه بر زیبایی، به تقویت و رشد موها نیز کمک زیادی می‌نماید.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو کالیون، خرید عمده رنگ مو کالیون، نمایندگی محصولات کالیون در تهران، مرکز پخش عمده پودر دکلره کالیون

4/5 - (1 امتیاز)