مجموعه آرایشی و بهداشتی ایراندخت با دارا بودن نمایندگی بسیاری از رنگ موهای معتبر در خدمت شما عزیزان می‌باشد. در این مطلب در خصوص فروش عمده رنگ مو مدیا و دیگر محصولات موجود در این زمینه مانند پودر دکلره مدیا و اکسیدان مدیا صحبت می‌نماییم.

فروش عمده رنگ مو مدیا در نمایندگی

یکی از جذاب ترین روش های ایجاد زیبایی برای بانوان، رنگ کردن موها می‌باشد. زیرا رنگ مو می‌تواند در تغییر ظاهر بسیار تاثیرگذار باشد. به همین علت رنگ مو از پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آید.

کاربرد اصلی رنگ مو جهت پوشاندن موهای سفید و ایجاد تغییرات ظاهری با استفاده از تغییر رنگ مو می باشد. لذا انتخاب صحیح این محصول بسیار مهم می‌باشد .بنابراین در خرید رنگ مو حتماً برند و کیفیت را در نظر بگیرید.

رنگ موی مدیا Media Hair Color از رنگ موهای معتبر و معروف می‌باشد. در ترکیبات این رنگ مو از ویتامین سی و نرم کننده استفاده شده که باعث می‌شود موها خشک و وز نشوند. از طرفی ساقه موها را نیز درخشان و براق می کند. از آنجایی که رنگ موی مدیا رنگدانه‌های فوق العاده قوی دارد به راحتی می‌تواند موهای سفید و خاکستری را پوشش دهد.

این رنگ مو دارای یک کاتالوگ رنگی با طیف وسیع رنگ می باشد که در ادامه سری رنگها موجود در این کاتالوگ ذکر شده است:

  1. سری طبیعی
  2. سری خاکستری
  3. سری زیتونی
  4. سری طلایی
  5. سری دودی
  6. سری فندقی
  7. سری کاکائویی
  8. سری بژ
  9. سری نسکافه‌ای
  10. سری مسی
  11. سری شرابی
  12. سری آلبالویی
  13. سری هایلایت‌ها
  14. سری صدفی
  15. سری واریاسیون‌ها
  16. سری ترکیبی

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده محصولات مدیا کجاست؟

ویژگی‌های اصلی رنگ موی مدیا

  • دارای ویتامین C
  • رنگدانه‌های قوی
  • ماندگاری عالی
  • کاور کننده موهای سفید و خاکستری
  • قابل استفاده جهت انواع موها
  • بدون رنگ دانه قرمز
  • طیف رنگی کامل
  • حجم: 100 میل
  • دارای فرمولاسیون روز اروپا
  • کشور سازنده: ایران

مجموعه ایراندخت، نمایندگی رنگ مو مدیا در تهران را برعهده دارد. لذا در صورتی که به عنوان یک آرایشگر یا صاحب فروشگاه آرایشی قصد خرید عمده رنگ مو مدیا را دارید؛ حتماً به سایت ایراندخت مراجعه نموده و با مطالعه مشخصات محصولات، کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

فروش عمده رنگ مو مدیا Media با قیمت استثنایی

فروش عمده اکسیدان مدیا در مرکز پخش عمده

مجموعه بزرگ ایراندخت علاوه بر فروش عمده رنگ مو مدیا، محصولاتی مانند اکسیدان و پودر دکلره مدیا را نیز ارائه می‌دهد. اکسیدان دارای هیدروژن پروکساید، ستیل الکل، آب و ستئاریل الکل است و از اجزای مهم ترکیب رنگ مو می‌باشد. اگر قصد دارید موهای خود را رنگ کنید؛ لازم است رنگ مو و اکسیدان شماره مناسب را با نسبتی معین باهم ترکیب نمایید.

در صورتی که می‌خواهید موهای خود را روشن کنید باید از اکسیدان با شماره بالا استفاده نمایید و برای کاور نمودن موهای سفید از اکسیدان شماره پایین استفاده شود. نتیجه نهایی رنگ مو به درصد اکسیدان استفاده شده و مدت مکث مواد روی موها بستگی دارد. اکسیدان مدیا در حجم‌های 100-1000و 4000 میلی لیتر قابل سفارش است.

خصوصیات اکسیدان مدیا

  • ضد قرمزی
  • آبرسان
  • بدون ایجاد سوزش در پوست سر
  • پیشگیری از آسیب به مو

مرکز پخش عمده آرایشی و بهداشتی ایراندخت با تجربه بالای 15 ساله در زمینه پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، با ارائه کالاهای معتبر، استاندارد و قیمت مناسب بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید عمده اکسیدان مدیا از طریق تماس با کارشناسان ما در مجموعه ایراندخت، مشاوره لازم را دریافت و سپس اقدام به خرید نمایید و یک خرید غیر حضوری بی دغدغه را تجربه کنید. خرید از ایراندخت بهترین روش تهیه عمده لوازم آرایشی در بازار تهران و ایران می باشد.

بیشتر بخوانید : محصولات آلبورا به صورت عمده از کجا بخریم؟

فروش عمده پودر دکلره مدیا در نمایندگی محصولات مدیا

پودر دکلره به عنوان محصولی برای بی رنگ کردن موها شناخته می‌شود. پودر دکلره خوب باید توانایی بی رنگ کردن مو تا پایه 9+ را دارا باشد و موها را بدون ایجاد رفله زردی روشن کند. همیشه پودر دکلره ای را خریداری کنید که دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان باشد.

اگر پودر را در ظرفی بریزید نباید غباری از آن خارج شود. همچنین کف نکردن پودر دکلره هنگام ترکیب با اکسیدان، از ویژگی‌های دیگر یک پودر دکلره مرغوب و استاندارد می‌باشد. پودر دکلره مدیا جزو محصولات مرغوب و با کیفیت موجود در بازار می‌باشد که در بسته های 25-50و 500 گرمی جهت فروش عمده دراین مجموعه قابل ارائه می‌باشد.

پودر دکلره و کرم دکلره مدیا محصولاتی هستند که جهت موارد زیر استفاده می شوند:

  • دکوپاژ
  • مش
  • هایلایت
  • دکلره کامل
  • آمبره

قبل از خرید پودر دکلره، حتماً اطلاعات لازم را در خصوص نوع دکلره و برندها بدست بیاورید تا محصولی که پاسخ گوی بهتری به نیاز شما باشد را انتخاب نمایید.

در سایت ایراندخت می‌توانید ویژگی‌های هر محصول را مشاهده نموده و با محصولات دیگر مقایسه کنید و با اطلاعات کامل کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. مرکز پخش ایراندخت با ارائه قیمت‌های شگفت انگیز جهت فروش عمده رنگ مو مدیا و پودر دکلره این برند، سعی دارد رضایت مشتریان خود را جلب کند. جهت خرید عمده پودر دکلره مدیا از طریق وب سایت مجموعه ایراندخت اقدام نمایید و از طریق شماره‌های مندرج در سایت با واحد فروش ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان در خصوص خرید عمده محصولات مدیا

فروش عمده رنگ مو مدیا یکی از صدها خدماتی است که مجموعه بزرگ ایراندخت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مرکز پخش عمده ایراندخت، یک فروشگاه بسیار مطمئن، متنوع و کامل است که جهت خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید هرگونه لوازم آرایشی و بهداشتی از هر برندی را از مجموعه ایراندخت تهیه کنید. ضمناً در صورت هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

شما با مراجعه به وب سایت ما به آسانی و با مطالعه تمامی ویژگی‌های هر محصول، می‌تواندی خرید خود را انجام دهید. مرکز پخش عمده ایراندخت به منظور احترام به مشتری سعی می نماید بهترین محصولات موجود در بازار را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش برساند تا بتواند رضایت خریداران خود را جلب نماید.

ارائه بهترین خدمات به مشتری یکی از اصول اصلی مرکز پخش عمده ایراندخت است و بر این اساس تمام سعی همکاران ما در این مجموعه جهت جلب رضایت مشتریان گرامی این مجموعه می‌باشد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

یکی از اصول اصلی پخش عمده ایراندخت چیست؟

ارائه بهترین خدمات به مشتری یکی از اصول اصلی مرکز پخش عمده ایراندخت است و بر این اساس تمام سعی همکاران ما در این مجموعه جهت جلب رضایت مشتریان گرامی این مجموعه می‌باشد.

نمایندگی رنگ مو مدیا در تهران کجاست؟

مجموعه ایراندخت، نمایندگی رنگ مو مدیا در تهران را برعهده دارد. لذا در صورتی که به عنوان یک آرایشگر یا صاحب فروشگاه آرایشی قصد خرید عمده رنگ مو مدیا را دارید؛ حتماً به سایت ایراندخت مراجعه نموده و با مطالعه مشخصات محصولات، کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

رنگ مو مدیا چه ویژگی هایی دارد؟

در ترکیبات این رنگ مو از ویتامین سی و نرم کننده استفاده شده که باعث می‌شود موها خشک و وز نشوند. از طرفی ساقه موها را نیز درخشان و براق می کند. از آنجایی که رنگ موی مدیا رنگدانه‌های فوق العاده قوی دارد به راحتی می‌تواند موهای سفید و خاکستری را پوشش دهد.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو مدیا، فروش عمده اکسیدان مدیا، خرید عمده محصولات مدیا، نمایندگی رنگ مو مدیا در تهران

4.5/5 - (2 امتیاز)