فروش عمده رنگ مو بیس کالر در مجموعه آرایشی و بهداشتی ایراندخت به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. این رنگ مو دائمی بوده و برای انواع مو مناسب است. همه ما می‌دانیم که رنگ کردن موها باعث ایجاد تغییرات متنوع و زیبا در ظاهر شما می‌شود. البته در صورتی که رنگ مو مرغوب و باکیفیت باشد. در این مطلب با رنگ موی بیس کالر بیشتر آشنا می‌شویم.

فروش عمده رنگ مو بیس کالر در نمایندگی

شرکت بیس کالر BASE COLOR تولید کننده رنگ مو و محصولات آرایشی در ایران می‌باشد. محصولات این شرکت تحت فرمولاسیون  LCW فرانسه تولید و به بازار عرضه می‌گردد. بیس کالر زیر مجموعه  شرکت اکسیر کادوس است و رنگ موی تولیدی این شرکت از قدیمی ترین و محبوب‌ترین رنگ موهای موجود در بازار به شمار می‌رود. این محصول رنگ مویی با پوشش عالی و ماندگاری طولانی است که با بهره مندی از کراتین، ویتامین سی و نرم کننده از آسیب رسیدن به مو پس از رنگ کردن جلوگیری می‌نماید. حجم تیوپ رنگ موی بیس کالر 125 میل است و لذا بسیار با صرفه محسوب می‌شود. این رنگ مو به علت برخورداری از روغن‌های احیاء کننده مو بسیار پرطرفدار می‌باشد. برای ایجاد رنگ‌های متوسط و تیره با رنگ موی بیس کالر باید رنگ و اکسیدان را به نسبت یک به یک و برای رنگ موهای روشن به نسبت 1 به 2 ترکیب نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو آنیکا در تهران کجاست؟/ رنگ مو آنیکا ارزان از کجا بخریم؟

مزایای رنگ موی بیس کالر

  • رنگ مویی مرغوب و بادوام
  • دارای کراتین، عصاره آلوئه ورا، لاوندر، کراتین و ویتامین سی
  • دارای روغن زیتون و نارگیل
  • با فرمولاسیون LCW فرانسه
  • نرم و درخشان نمودن موها
  • قیمت منطقی و مقرون به صرفه

این رنگ مو طیف رنگی کاملی شامل 104 رنگ دارد که رنگ های طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی را شامل می‌شود.

شرکت بیس کالر به علت تولید محصولات  به روز و همچنین دارا بودن قیمت بسیار منصفانه و مناسب جهت خریدارن عمده دارای محبوبیت زیادی می‌باشد. این شرکت توانسته است سالیان طولانی مشتریان خود را حفظ نماید.

فروش عمده رنگ مو بیس کالر/ فروش عمده محصولات بیس کالر با قیمت باور نکردنی

رنگ‌بندی کاتالوگ بیس کالر شامل رنگ های زیر می‌باشد:

سری طبیعی، سری طبیعی قوی، سری دودی، سری زیتونی، سری طلایی، سری خاکستری، سری بژ،  سری مسی، سری شکلاتی، سری شرابی، سری آلبالویی، سری تنباکویی، سری بلوطی قرمز، سری عسلی، سری رنگهای ترکیبی، سری نسکافه ای، سری هایلایتها، سری هایلایتهای ترکیبی، سری واریاسیون، سری روشن کننده،سری چای، سری فندقی و سری سوپر روشن کننده .

اگر مایل به خرید عمده رنگ مو بیس کالر هستید؛ انتخاب مرکز پخش عمده ایراندخت یک گزینه عالی برای خرید شماست. این مجموعه به عنوان نمایندگی رنگ مو بیس کالر در ایران می تواند لذت یک خرید غیرحضوری جذاب و مطمئن را به شما هدیه دهد.

مرکز پخش عمده ایراندخت یکی از نمایندگان فروش محصولات شرکت بیس کالر به صورت غیرحضوری می‌باشد. این مجموعه فروش عمده رنگ مو بیس کالر، اکسیدان و پودر دکلره این برند را با قیمتی ارزان و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. تنها کافی است شما به سایت ایراندخت مراجعه نموده و محصولات موردنیاز خود را انتخاب نمایید و لیست سفارش خود را را به بخش فروش مجموعه با استفاده از تماس تلفنی اعلام نمایید. پس از ثبت سفارش، در کوتاهترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما به محل کار و یا منزل شما ارسال می‌گردد.

فروش عمده اکسیدان بیس کالر

اکسیدان بیس کالر به دلیل کیفیت، قیمت مناسب و همچنین برخورداری از فرمولاسیون قوی و منحصر بفرد در میان مشتریان محبوبیت زیادی دارد. کرم اکسیدان بیس کالری دارای مواد نرم کننده و ضدحساسیت بوده و در سه نوع 6و 9و 12 درصد تولید می‌شود.

این اکسیدان 3 مدل دارد:

  1. معمولی
  2. ضد قرمزی
  3. گیاهی

 اکسیدان بیس کالر در حجم‌های 180 میل، 1 لیتر و 4 لیتر برای فروش در مجموعه ایراندخت موجود می‌باشد.

ویژگی‌های اکسیدان بیس کالر:

  • کاملاً حرفه ای با فرمولاسیون ویژه
  • دارای مواد نرم کننده و ضدحساسیت
  • عدم ایجاد خارش و سوزش در کف سر

شما با خرید عمده اکسیدان بیس کالر از مرکز پخش عمده ایراندخت از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • خرید مستقیم و بدون واسطه
  • امکان خرید غیر‌حضوری و دریافت کالا در سراسر ایران

مجموعه ایراندخت مرکز پخش عمده محصولات بیس کالر در ایران بوده که با قیمتی رقابتی و منصفانه  فروش عمده رنگ مو بیس کالر در بازارهای داخلی را انجام می‌دهد.

فروش عمده پودر دکلره بیس کالر

پودر دکلره در سالن های زیبایی بسیار پرمصرف می‌باشد. آرایشگران از این محصول به منظور روشن نمودن موها استفاده می‌کنند.

پودر دکلره بیس کالر با بهره مندی از پروتئین گندم در فرمولاسیون خود، گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. این محصول از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار است. به وسیله پودر دکلره بیس کالر می توانید موهای خود را به پایه 8 برسانید. نسبت ترکیب این پودر با اکسیدان به صورت 1به 1 می‌باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو بیس کالر در ایران + خرید محصولات بیس کالر با بهترین قیمت

خصوصیات پودر دکلره بیس کالر:

  • دارای قدرت روشن کنندگی بالا
  • بدون آمونیاک
  • حاوی پروتئین گندم هیدرولیزه
  • حاوی آنتی دمیج
  • بدون گرد و غبار

در صورت تمایل به خرید عمده پودر دکلره بیس کالر می‌توانید از طریق مرکز فروش ایراندخت سفارش خود را ثبت نمایید.

یکی از راه‌های ثبت سفارش و مشاوره با بخش فروش شرکت ایراندخت از طریق تماس تلفنی می‌باشد. شما بایستی با شماره‌گیری شماره‌های مندرج در وب سایت و یا از طریق فضای مجازی با بخش فروش و ثبت سفارش این شرکت به راحتی ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

کلام آخر

انتخاب رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره مرغوب در سلامت موها نقش مهمی دارد، زیرا باعث می‌شود آسیب کمتری هنگام رنگ کردن مو به موهای شما وارد شود. مجموعه بزرگ ایراندخت از برترین فروشنده‌های عمده رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره به صورت غیر حضوری می‌باشد. لذا فروش عمده رنگ مو بیس کالر نیز از طریق این مرکز پخش آرایشی و بهداشتی انجام می‌گیرد.

مرکز فروش ایراندخت به عنوان نمایندگی رنگ مو بیس کالر در تهران با پدید آوردن یک فضای رقابتی به مشتریان این امکان را به آنها می‌دهد تا کالاها را با قیمت پایین تر خریداری نموده و بتوانند همه انتخاب‌های مورد نیازشان را در یک مجموعه مشاهده کنند. به همین علت خریداران با انتخاب مجموعه ایراندخت می‌توانند خریدی بهتر و سریعتر را انجام دهند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

برترین مرکز فروش عمده محصولات بیس کالر کدام مجموعه است؟

مجموعه بزرگ ایراندخت از برترین فروشنده‌های عمده رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره به صورت غیر حضوری می‌باشد. لذا فروش عمده رنگ مو بیس کالر نیز از طریق این مرکز پخش آرایشی و بهداشتی انجام می‌گیرد.

روش های ثبت سفارش در مرکز پخش ایراندخت چیست؟

یکی از راه‌های ثبت سفارش و مشاوره با بخش فروش شرکت ایراندخت از طریق تماس تلفنی می‌باشد. شما بایستی با شماره‌گیری شماره‌های مندرج در وب سایت و یا از طریق فضای مجازی با بخش فروش و ثبت سفارش این شرکت به راحتی ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

بهترین گزینه برای خرید عمده و غیر حضوری رنگ مو بیس کالر کجاست؟

اگر مایل به خرید عمده رنگ مو بیس کالر هستید؛ انتخاب مرکز پخش عمده ایراندخت یک گزینه عالی برای خرید شماست. این مجموعه به عنوان نمایندگی رنگ مو بیس کالر در ایران می تواند لذت یک خرید غیرحضوری جذاب و مطمئن را به شما هدیه دهد.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو بیس کالر، فروش عمده اکسیدان بیس کالر، خرید عمده محصولات بیس کالر، نمایندگی رنگ مو بیس کالر در تهران 

4.5/5 - (2 امتیاز)