رنگ مو دوشس یکی از تولیدات بی نظیر از برند خوشنام دوشس است و از رنگ موهای دائمی به شمار می رود که قدرت پوشش دهی آن بسیار عالی است. صاحبان گالری ها و سالن داران که قصد خرید عمده رنگ مو را دارند، می توانند این محصول فوق العاده را از مرکز پخش آرایشی ایراندخت با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

مرکز پخش عمده ایراندخت با فروش عمده رنگ مو دوشس، اکسیدان و پودر دکلره دوشس با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت قادر است خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را برای شما رقم بزند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های وحصولات برند دوشس آشنا کنیم.

فروش عمده رنگ مو دوشس در نمایندگی

آیا شما هم به دنبال خرید عمده رنگ مو دوشس از نمایندگی معتبر هستید؟ شما می توانید با خرید عمده محصولات دوشس از مرکز پخش عمده رنگ مو دوشس در تهران یعنی نمایندگی ایراندخت، بهترین خرید غیر حضوری را تجربه کنید.

کمپانی معتبر دوشس یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است و یکی از زیر مجموعه های برند معتبر گلسار است. برند معروف دوشس محصولات دوشس را با بهره مندی از فرمولاسیون منحصربفرد و پیشرفته روانه بازار کرده است. رنگ مو دوشس یکی از این محصولات است که از مواد اولیه مرغوب و بسته بندی خاص و زیبا در میان محصولات مختلف این برند حرف اول را می زند.

در فروشگاه ایراندخت، برجسته ترین نمایندگی محصولات دوشس در تهران، رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره دوشس با قیمت ایده آل و تضمین اصالت کالا به مشتریان عزیز ارائه می شود.

اگر شما هم به دنبال خرید عمده محصولات دوشس هستید، در انتخاب و خرید از مرکز پخش عمده ایراندخت تردید نداشته باشید. در ادامه به معرفی ویژگی های محصولات برند دوشس میپردازیم و شما مخاطبان عزیز را جهت خرید عمده محصولات دوشس به بهترین شکل ممکن همراهی نماییم.

فروش عمده رنگ مو دوشس با بهترین قیمت عمده

بیشتر بخوانید : فروش عمده رنگ مو KSD با قیمت منصفانه

خرید عمده رنگ مو دوشس

همانطور که گفته شد، رنگ مو دوشس یکی از تولیدات منحصربفرد برند دوشس استا که علاوه بر تغییر رنگ موها، با کیفیت بالای خود قادر است موهای خاکستری را به بهترین شکل پوشش دهد.

این محصول خوش قیمت که یک محصول پایدار و ماندگار است از تراکم و غلظت بالای رنگدانه ها برخوردار است و موهای سفید را به خوبی پوشش می دهد. همچنین به موها جلوه ای خاص و زیبا می بخشد. در این محصول میزان آمونیاک بسیار کمی استفاده شده است و علاوه بر عملکرد سریع خود، مانع از آسیب وارد شدن به ساختار موها می شود. با استفاده از این رنگ مو از شکنندگی و خشکی موهای خود جلوگیری کنید.

فروش عمده رنگ مو دوشس در نمایندگی محصولات دوشس در ایران یعنی نمایندگی ایراندخت با بهترین قیمت انجام می شود. جهت خرید عمده محصولات دوشس با قیمت استثنایی با کارشناسان فروش نمایندگی ایراندخت در تماس باشید.

در ترکیبات رنگ مو دوشس از ویتامین E، روغن زیتون، امگا 3 و امگا 6 و اسیدهای چرب استفاده شده است که از موها محافظت کرده و آنها را نرم و بادوام می کند. این محصول باکیفیت با برخورداری از ترکیبات سیلیکونی، ویتامین سی و نرم کننده سلامت موهای شما را تضمین می کند و موها را درخشان و براق می سازد. بهترین قیمت عمده رنگ مو دوشس را در نمایندگی ایراندخت بیابید.

بهترین نمایندگی فروش عمده محصولات دوشس

نمایندگی ایراندخت، مرکز پخش عمده محصولات دوشس، رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره دوشس را در رنگ های متنوع و جذاب با قیمت باور نکردنی به مشتریان خود عرضه می کند.

اگر به دنبال یافتن بهترین نمایندگی فروش عمده محصولات دوشس در ایران هستید، نمایندگی و مرکز پخش آرایشی ایراندخت می تواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را با این مجموعه آرایشی معتبر تجربه کنید.

خرید عمده اکسیدان دوشس

اکسیدان دوشس یکی دیگر از تولیدات بی نظیر این برند برجسته و یکی از قوی ترین فعال کننده های رنگ مو است که تاثیر زیادی در افزایش سرعت رنگ پذیری مو دارد. در فرآیند رنگ کردن، اکسیدان یک عنصر ثابت است که استفاده از آن برای رسیدن به رنگ دلخواه لازم و ضروری است. برند دوشس اکسیدان را در سه ولوم مختلف به بازار عرضه کرده است.

اکسیدان شش درصد که برای موهای خاکستری بهترین گزینه است و با استفاده از آن احتمال سوختگی برای موهای ضعیف و نازک بسیار کاهش می یابد.

نوع 9 درصد که می تواند رنگ موها را به خوبی روشن کند و برای رسیدن به پایه 3 تا 5 بهترین انتخاب است. اکسیدان 12 درصد که برای دکلره های قوی مناسب است و از قدرت روشن کنندگی بالایی برخوردار است.

معرفی پودر دکلره دوشس

پودر دکلره دوشس یکی دیگر از محصولات باکیفیت این برند صاحب نام است که در بسته بندی های 450 گرمی روانه بازار شده است. این محصول مرغوب با داشتن فرمولاسیون خاص و پیشرفته، یک محصول مناسب برای آرایشگران حرفه ای است. چرا که بدون هیچ آسیبی موها را به سرعت به پایه دلخواه می رساند.

در ترکیبات این محصول از کراتین و عصاره جلبک دریایی استفاده شده که باعث ترمیم و بازسازی موها می شود. این محصول بدون بو و گرد و غبار است.

پودر دکلره دوشس انواع مختلفی دارد. نوع آبی قوی ترین پودر دکلره برند دوشس است و برای روشن کردن موهای ضخیم، مقاوم و با رنگ تیره استفاده می شود. این نوع از پودر دکلره به آسانی موها را از پیگمنت طبیعی خارج می کند.

پودر دکلره سفید نسبت به نوع آبی ساختار ملایم تری دارد و برای موهای آسیب دیده و رنگ شده انتخاب مناسبی است. پودر دکلرذه بنفش دوشس بدون امونیاک و کاملا بی خطر است و می توان از آن به عنوان شامپوی ضدزردی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : رنگ مو دوشس عمده و ارزان از کجا بخریم؟

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو دوشس

خرید غیرحضوری از مرکز پخش آرایشی ایراندخت برای شما این مزیت را به همراه دارد که می توانید به آسانی از کارشناسان این مجموعه معتبر مشاوره های رایگان دریافت نمایید. در مجموعه ایراندخت فروش عمده رنگ مو دوشس و سایر محصولات آن همراه با مشاوره رایگان صورت می گیرد تا خریداران عمده بتوانند بهترین و مطمئن ترین خرید را تجربه کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

خرید غیرحضوری از مرکز پخش آرایشی ایراندخت چه مزیتی دارد؟

خرید غیرحضوری از مرکز پخش آرایشی ایراندخت برای شما این مزیت را به همراه دارد که می توانید به آسانی از کارشناسان این مجموعه معتبر مشاوره های رایگان دریافت نمایید.

پودر دکلره دوشس چه انواعی دارد؟

پودر دکلره دوشس انواع مختلفی دارد. نوع آبی قوی ترین پودر دکلره برند دوشس است و برای روشن کردن موهای ضخیم، مقاوم و با رنگ تیره استفاده می شود. این نوع از پودر دکلره به آسانی موها را از پیگمنت طبیعی خارج می کند. پودر دکلره سفید نسبت به نوع آبی ساختار ملایم تری دارد و برای موهای آسیب دیده و رنگ شده انتخاب مناسبی است. پودر دکلرذه بنفش دوشس بدون امونیاک و کاملا بی خطر است و می توان از آن به عنوان شامپوی ضدزردی استفاده کرد.

رنگ مو دوشس چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول خوش قیمت که یک محصول پایدار و ماندگار است از تراکم و غلظت بالای رنگدانه ها برخوردار است و موهای سفید را به خوبی پوشش می دهد و به موها جلوه ای خاص و زیبا می بخشد. در این محصول میزان آمونیاک بسیار کمی استفاده شده است و علاوه بر عملکرد سریع خود، مانع از آسیب وارد شدن به ساختار موها شده و از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می کند.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو دوشس، خرید عمده رنگ مو دوشس، مرکز پخش عمده رنگ مو دوشس، پخش عمده محصولات دوشس

5/5 - (1 امتیاز)