یکی از مسائلی که افراد به ویژه خانم ها به دنبال راهی برای حذف آن هستند، موهای زائد است. موهای زائد ممکن است در هر نقطه از بدن رشد کنند و افراد معمولا در جستجوی یک روش ساده و آسان برای از بین بردن آنها هستند. در میان روش های رفع موهای زائد، استفاده از موم یک روش قدیمی است که باعث می شود فرد پوستی تمیز و عاری از مو داشته باشد. در بازار موم های زیادی از برندهای مختلف وجود دارند که یکی از برندهای نام آشنا و شناخته شده موم اطلس است. موم های برند اطلس همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید عمده موم سطلی و کنسروی اطلس هستید، لازم است بدانید مرکز پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس امر خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را برای شما عزیزان مهیا کرده است. جهت آشنایی بیشتر با این محصول مرغوب در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

مرکز پخش عمده ایراندخت به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین مرکز پخش محصولات آرایشی و بهداشتی، فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس را نیز بر عهده دارد. موم های دائمی اطلس کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند به همین دلیل میزان تقاضا برای آنها بالا است.

همچنین به دلیل اینکه میزان تقاضای این محصول در مرکز پخش عمده ایراندخت بالا است، این مجموعه برای مشتریان خود امکانات زیادی مانند ارسال در سریع ترین زمان، قیمت مقرون به صرفه تحویل جنس با تضمین اصالت و سلامت را فراهم کرده است تا افراد بتوانند یک خرید خوب و مطمئن را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید : فروش عمده محصولات دوشس با بهترین قیمت در نمایندگی

معرفی موم اطلس

موم اطلس یکی از تولیدات باکیفیت از برند اطلس است و برای حذف موهای زائد یک انتخاب ایده آل است. این محصول با فرمولاسیون پیشرفته، طبعیعی و منحصربفرد خود بهترین انتخاب برای انواع پوست است و بدون ایجاد تحریکات یا حساسیت های پوستی می تواند موها را به راحتی از ریشه جدا کند.

با استفاده از این محصول و استفاده مداوم از آن به مرور شاهد کاهش و حذف کلی موهای زائد بدن خواهید بود. در ترکیبات این محصول بی نظیر گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون استفاده شده است که مانع از ایجاد التهاب در پوست شده و در هنگام کندن مو، پوست را التیام میبخشد.

کاربرد آسان این محصول آن را به یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده است. لازم است بدانید جهت استفاده از موم اطلس نیازی به گرم کردن آن نیست.

اگر قصد خرید عمده موم اطلس را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از نمایندگی معتبر است. با خرید بدون واسطه از نمایندگی ایراندخت در تهران می توانید بهترین و ایده آل ترین خرید عمده را به صورت غیر حضوری و با کم ترین هزینه و دردسر تجربه کنید.

موم دائمی اطلس چه ویژگی هایی دارد؟

  •  دارای خاصیت نرم کنندگی
  •  از بین بردن موهای سطحی و عمقی از روی پوست
  • التیام دهنده پوست
  •  قابل استفاده برای انواع پدهای اپلاسیون
  •  قدرت بالا
  •  عدم ایجاد حساسیت، خارش و سوزش
  • برخورداری از تاییدیه بهداشت و سیب سلامت
  • عدم نیاز به حرارت دادن
  •  عرضه در بسته بندی سطلی و کنسروی
  •  مقرون به صرفه
  • دارای عصاره آلوئه‌ورا و روغن زیتون

جهت سفارش این محصول فوق العاده از مرکز پخش عمده ایراندخت کمک بخواهید. شما میتوانید موم اطلس را با قیمت منصفانه و اقتصادی در مجموعه فروش عمده آرایشی ایراندخت بیابید و در سریع ترین زمان خرید خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و اجناس خود را با تضمین اصالت و سلامت کالا درب منزل تحویل بگیرید.

بسته بندی های موم اطلس

مرکز پخش آرایشی بهداشتی ایراندخت موم های اطلس را در دو مدل مختلف سطلی و کنسروی به مشتریان خود ارائه می کند. بسته بندی سطلی با وزن 3700 گرم و نوع کنسروی دارای 700 گرم موم است که هر یک از این بسته بندی ها خریداران خاص خود را دارد. از موم های سطلی عمدتا در سالن های زیبایی و اپیلاسیون و از موم های کنسروی برای استفاده شخصی استفاده می شود.

فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس با بهترین قیمت

استفاده از موم دائمی اطلس چه مزیت هایی دارد؟

  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  • پاکسازی و رفع جوش‌های سر سیاه
  • جداسازی ذرات آلودگی در لایه های عمیق پوست
  •  ایجاد شفافیت در پوست
  • کاهش رشد موهای زائد.
  •  رفع جوش، قرمزی و حساسیت

نکات قبل و بعد از استفاده موم دائمی اطلس

  • اجازه دهید تا موها به اندازه کافی رشد کنند و سپس از موم استفاده کنید، زیرا موها باید حداقل 6 میلی متر طول داشته باشند تا به آسانی و به خوبی از ریشه جدا شوند.
  • پوست خود را قبل از استفاده از موم خشک و تمیز کنید، زیرا موم روی پوست کثیف، چرب یا خیس عمل نمی کند.
  • با استفاده از یک کاردک موم را به صورت لایه ای روی پوست بمالید.
  • پس از قرار دادن پد روی موم، با دست آن را به خوبی صاف کنید و در خلاف جهت رویش موها به سوی بالا بکشید.
  • سپس روی پوست از روغن بچه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : موم سطلی و کنسروی اطلس عمده و  ارزان از کجا بخریم؟

مشاوره رایگان فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

اگر می خواهید خریدی ایده آل را تجربه کنید، با کارشناسان مرکز پخش آرایشی ایراندخت تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره های رایگان خرید خود را نهایی کنید. کارشناسان فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس شما را به خوبی راهنمایی می کنند تا بتوانید با توجه به نوع کسب و کارتان خریدی مفید و مقرون به صرفه داشته باشید.

آیا به دنبال خرید عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس از نمایندگی هستید؟ در انتخاب و خرید از مجموعه فروش عمده ایراندخت که معتبرترین نمایندگی موم اطلس در تهران است، تردید نداشته باشید. پخش آرایشی ایراندخت مفتخر است شما را برای تجربه یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه همراهی کند و با ارائه موم اطلس به صورت عمده با بهترین قیمت بازار به شما یک خرید غیر حضوری و اقتصادی را مژده دهد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده موم اطلس چگونه اقدام کنیم؟

در انتخاب و خرید از مجموعه فروش عمده ایراندخت که معتبرترین نمایندگی موم اطلس در تهران است، تردید نداشته باشید. پخش آرایشی ایراندخت مفتخر است شما را برای تجربه یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه همراهی کند

موم اطلس چند نوع بسته بندی دارد؟

مرکز پخش آرایشی بهداشتی ایراندخت موم های اطلس را در دو مدل مختلف سطلی و کنسروی به مشتریان خود ارائه می کند. بسته بندی سطلی با وزن 3700 گرم و نوع کنسروی دارای 700 گرم موم است که هر یک از این بسته بندی ها خریداران خاص خود را دارد.

در ترکیبات موم اطلس از چه موادی استفاده شده است؟

در ترکیبات این محصول بی نظیر گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون استفاده شده است که مانع از ایجاد التهاب در پوست شده و در هنگام کندن مو، پوست را التیام میبخشد.

پانوشت : فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس، خرید عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

4/5 - (1 امتیاز)