یکی از فعالیت های مورد علاقه خانم ها و آقایان، تغییر رنگ موها است، چرا که با استفاده از یک رنگ موی مناسب و زیبا می توانید یک تغییر و تحول اساسی در چهره خود به وجود آورید. فروش عمده رنگ مو لیزانو مطلب مورد بحث در این مقاله است. در مطلب پیش رو به معرفی ویژگی های رنگ مو لیزانو، اکسیدان و پودر دکلره لیزانو می پردازیم و بهترین نمایندگی و مرکز پخش عمده را جهت خرید عمده محصولات لیزانو به شما عزیزان معرفی می کنیم.

معرفی رنگ مو لیزانو

جهت افزایش زیبایی موها و تغییر رنگ آنها ساده ترین روش، رنگ کردن موها است. در نتیجه انتخاب یک رنگ موی مرغوب و زیبا اهمیت خاصی دارد و شما باید محصولی را تهیه کنید که از استاندارد وزارت بهداشت برخوردار باشد. مجموعه پخش آرایشی و بهداشتی ایراندخت، تمامی لوازم های آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال را به صورت عمده به فروش می رساند و یکی از بهترین و مطرح ترین نمایندگی های رنگ مو لیزانو در تهران است.

رنگ مو لیزانو با برخورداری از قدرت پوشش دهی فوق العاده، موهای سفید شما را به خوبی کاور میکند. این محصول بی نظیر به دلیل برخورداری از کراتین و روغن جوجوبا از خشکی پوست سر جلوگیری میکند و ماندگاری و دوام موهای شما را افزایش می دهد. برخی از خصوصیات ویژه و منحصر بفرد این رنگ مو عبارتند از :

  • 98 طیف رنگی جذاب
  • بهره مندی از کراتین و روغن جوجوبا
  • پوشانندگی بالا
  • برخورداری از ویتامین ها، مس، روی، سلنیوم و کروم
  • حاوی مواد مرطوب کننده و ضد موخوره
  • حجم 100 میل

بیشتر بخوانید : معتبرترین نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات لیزانو کجاست؟

فروش عمده رنگ مو لیزانو در نمایندگی

آیا قصد خرید عمده رنگ مو لیزانو را دارید؟ شما میتوانید جهت خرید این محصول با کیفیت با بهترین قیمت بازار از مرکز پخش عمده ایراندخت کمک بگیرید. نمایندگی ایراندخت یکی از مطرح ترین مراکز پخش عمده رنگ مو در تهران است که به شیوه غیر حضوری محصولات خود را ارائه می کند.

پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو و سایر محصولات آرایش مو از برندهای معتبر با نازل ترین قیمت، همواره تلاش بر آن دارد تا رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب نماید و خدماتی عالی و ویژه را به خریداران عمده ارائه دهد.

خرید عمده اکسیدان لیزانو از نمایندگی تهران

جهت فعال کردن رنگ مو و رنگ پذیری موها باید رنگ مو را با اکسیدان ترکیب کنید. اکسیدان های در درصدهای مختلف طراحی و تولید شده اند. اکسیدان 3 درصد، اکسیدان 6 درصد، 9 درصد و 12 درصد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و تا میزان معینی رنگ موها را روشن می کنند. معمولا توصیه می شود که اکسیدان و رنگ مو به نسبت یک به یک با همدیگر ترکیب شوند.

اکسیدان 3 درصد جهت پوشش دهی تارهای سفید مو و رسیدن به رنگ های قهوه ای و مشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

اکسیدان 6 درصد برای رسیدن به پایه 1 تا 4 مناسب است.

نوع 9 درصد برای پایه مو از 5 تا 10 کاربرد دارد و 12 درصد مخصوص دکلره کردن موها است.

اکسیدان لیزانو از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است و مانع از صدمه دیدن موهای شما می شود.

فروش عمده رنگ مو لیزانو Lizano در معتبرترین مرکز پخش عمده

 

ویژگی های منحصر بفرد اکسیدان لیزانو چیست؟

  • دارای کم ترین میزان آمونیاک
  • حاوی روغن جوجوبا
  • جلوگیری از موخوره
  • حفظ رطوبت موها

هدف مرکز پخش آرایشی ایراندخت، جلب اعتماد و رضایت شما مخاطبان عزیز است تا مشتریان عزیز یک خرید عالی و مقرون به صرفه را تجربه کنند. نمایندگی ایراندخت تلاش بر آن دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. فروش عمده رنگ مو لیزانو یکی از این خدمات است. همچنین جهت خرید عمده اکسیدان لیزانو می توانید این محصول را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

پودر دکلره لیزانو

موهای روشن و بلوند همواره طرفداران زیادی داشته و دارد. امروزه از تکنیک هایی مانند بالیاژ، آمبره و فویل جهت تغییر رنگ موها استفاده می شود که این تکنیک ها معمولا توسط آرایشگران انجام می شود. پودر دکلره لیزانو فاقد آمونیاک است و با قدرت بالای خود قادر است موها را تا چند درجه روشن کند.

جهت پیاده سازی این تکنیک ها باید موها تا پایه مشخصی روشن شوند که برای این منظور باید آنها را دکلره کرد. دکلره برای بی رنگ کردن موها و ایجاد یک رنگ روشن و زیبا تاثیر بسزایی دارد. بنابراین باید از یک پودر دکلره مرغوب و با کیفیت استفاده کرد تا از آسیب دیدن موها جلوگیری شود.

پودر دکلره لیزانو یک محصول مرغوب و باکیفیت است که در دو رنگ سفید و آبی تولید و به بازار عرضه شده است. پودر دکلره لیزانو با بهره مندی از صمغ گیاهی و مواد اولیه مرغوب، فاقد گرد و غبار است و از رایحه نعنا بهره می برد. برند لیزانو در ترکیبات پودر دکلره از عصاره آلوئه ورا استفاده کرده است تا موها خشک و شکننده نشوند.

اگر قصد خرید عمده پودر دکلره لیزانو را دارید، مجموعه ایراندخت مژده یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را به شما می دهد. پخش آرایشی ایراندخت یکی از مراکز پخش عمده و نمایندگی های معتبر در تهران است که با ارائه و فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت منصفانه توانسته جایگاه خاصی را در میان خریداران عمده به دست آورد.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رنگ مو پروکسا عمده و با قیمت اقتصادی

مشاوره رایگان در نمایندگی تهران

مرکز پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت یکی از بزرگ ترین مراکز پخش عمده در ایران است و محصولات آرایشی و بهداشتی را با تنوع بالا از برندهای معتبر داخلی و خارجی توزیع می کند. این مرکز پخش معتبر با عرضه محصولات مرغوب و استاندارد و قیمت های ایده آل همواره تلاش در جلب اعتماد و رضایت مشتریان دارد.

شما مخاطب عزیز جهت خرید عمده محصولات لیزانو به صرفه هزینه و زمان زیادی نیاز ندارید و تنها کافی است پس از انتخاب کالای خود از وب سایت ایراندخت، از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایان مقاله با کارشناسان ایراندخت تماس بگیرید و سفارش خود را با خیال مطمئن و آسوده ثبت نمایید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

یکی از بزرگ ترین مراکز پخش عمده در ایران کجاست؟

مرکز پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت یکی از بزرگ ترین مراکز پخش عمده در ایران است و محصولات آرایشی و بهداشتی را با تنوع بالا از برندهای معتبر داخلی و خارجی توزیع می کند.

بهترین گزینه جهت خرید عمده محصولات لیزانو کجاست؟

اگر قصد خرید عمده پودر دکلره لیزانو را دارید، مجموعه ایراندخت مژده یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را به شما می دهد. پخش آرایشی ایراندخت یکی از مراکز پخش عمده و نمایندگی های معتبر در تهران است که با ارائه و فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت منصفانه توانسته جایگاه خاصی را در میان خریداران عمده به دست آورد.

ویژگی های مهم رنگ مو لیزانو چیست؟

رنگ مو لیزانو با برخورداری از قدرت پوشش دهی فوق العاده، موهای سفید شما را به خوبی کاور میکند. این محصول بی نظیر به دلیل برخورداری از کراتین و روغن جوجوبا از خشکی پوست سر جلوگیری میکند و ماندگاری و دوام موهای شما را افزایش می دهد.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو لیزانو، فروش عمده اکسیدان لیزانو، خرید عمده محصولات لیزانو، نمایندگی رنگ مو لیزانو در تهران

5/5 - (1 امتیاز)