پودر دکلره دنی وان Dani-One یک برند ایرانی محبوب بوده که با ارائه محصولات با کیفیت توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، از شاخص‌های مهم محصولات این برند می‌باشد. رنگ بری این پودر دکلره بسیار سریع بوده و از هر آسیبی به موها جلوگیری می‌کند. پخش آرایشی ایراندخت بزرگترین مرکز پخش عمده محصولات دنی وان در ایران می‌باشد و با فروش عمده پودر دکلره دنی وان، خریدی آسان و بی دغدغه را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.

ویژگی‌های پودر دکلره دنی وان

این پودر دکلره دارای رایحه خوبی می‌باشد که استفاده از آن را راحت می‌نماید. مقدار آمونیاک کنترل شده‌ای که در پودر دکلره دنی وان وجود دارد؛  باعث می‌شود تا موها به راحتی روشن شده و کمتر آسیب را ببینند.

  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • نوع عصاره: جلبک دریایی
  • قدرت روشن‌کنندگی بالا، مناسب اجرای انواع تکنیک دکلره
  • فاقد گرد و غبار

انواع پودرهای دکلره دنی وان

پودر دکلره دنی وان در سه رنگ سفید، سبز و بنفش تولید و عرضه شده است.

  • پودر رنگ سبز :  ضد قرمزی می‌باشد و برای موهایی که تناژ قرمز یا ماهاگونی دارند توصیه می‌شود.
  • پودر رنگ سفید : پودر دکلره رایجی می‌باشد که از قدیمی ترین نوع پودر دکلره محسوب شده و صرفا برای روشن کردن مو استفاده می‌شود.
  • پودر رنگ بنفش :  ضد زردی

بیشتر بخوانید : خرید عمده پودر دکلره دنی وان با بهترین قیمت بازار

فروش عمده پودر دکلره دنی وان با قیمت استثنایی

پودر دکلره دنی وان مدل سفید یکی از بهترین محصولات شرکت دنی وان می‌باشد. این محصول رطوبت اولیه موها را حفظ کرده و دارای ذرات سیلیکا می‌باشد که از خشک و وز شدن ساقه مو جلوگیری می‌نماید. شما پس از استفاده از پودر دکلره سفید دنی وان ، به وضوح نرمی و لطافت را در موهایتان احساس خواهید نمود.

این محصول با دارا بودن عصاره جلبک دریایی در ترکیباتش به آسانی به درون ساقه مو نفوذ کرده و باعث باز شدن رنگ موها می‌شود. دفتر پخش مجموعه ایراندخت، با فروش عمده پودر دکلره دنی وان، این محصول بی نظیر را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فروش عمده پودر دکلره دنی وان Dani-One/ معتبرترین نمایندگی پودر دکلره دنی وان در ایران

طریقه استفاه از پودر دکلره دنی وان

استفاده از این پودر دکلره بسیار آسان است؛ شما به یک ظرف پلاستیکی و یک برس تخت احتیاج دارید تا به یک رنگ موی زیبا برسید. مقدار مشخصی از پودر دکلره را درون ظرف پلاستیکی ریخته و با کمک توضیحات نوشته شده در قسمت راهنمای مصرف موجود بر روی بسته محصول، پودر را با اکسیدان دنی وان ترکیب نموده و مواد دکلره را آماده نمایید. سپس با کمک گرفتن از یک برس تخت این مواد را روی موهای خود بمالید.

دقت کنید که دکلره کردن موی خیس به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود و حتماً مواد دکلره را روی موهای خشک استفاده نمایید.

مدت زمانی که لازم است تا شما به پایه رنگی دلخواه خود برسید با توجه به نوع و جنس مو متفاوت می‌باشد. از آنجائیکه پودر دکلره دنی وان از قدرت روشن کنندگی بالایی برخوردار است؛ به سرعت می توانید به نتیجه دلخواهد خود برسید.

جهت خرید عمده پودر دکلره دنی وان می‌توانید از طریق مرکز پخش عمده محصولات دنی وان یعنی فروشگاه ایراندخت، خرید خود را انجام دهید.

تأثیرات منحصربفرد پودر دکلره دنی وان

استفاده از پودر دکلره دنی وان دارای نکات مثبت بسیاری می‌باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • دکلره موها : پودر دکلره دنی وان با داشتن خاصیت روشن کنندگی قدرتمند خود، موها را به سرعت روشن می‌کند. با استفاده از این پودر، می‌توانید به نتیجه‌ای دلخواه در رنگ موها دست پیدا نمایید.
  • نتیجه طبیعی : یکی از ویژگی‌های منحصربفرد پودر دکلره دنی وان، ایجاد ظاهری طبیعی در رنگ موها می‌باشد.
  • محافظت از سلامت موها : پودر دکلره دنی وان با وجود داشتن مواد مرطوب کننده و حفاظت کننده، از موها در برابر آسیب‌های دکلره محافظت می‌نماید و به علت داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی، به استحکام موها کمک می‌کند.

پودر دکلره دنی وان در بسته های 250 و 400 گرمی و همچنین 2 کیلویی موجود می‌باشد.

خرید عمده پودر دکلره دنی وان از فروشگاه ایراندخت

برای خرید عمده پودر دکلره دنی وان، بهترین راه انتخاب فروشگاه ایراندخت است. این فروشگاه مجازی، یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در ایران است که محصولات آرایشی و بهداشتی را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌نماید. فروش عمده پودر دکلره دنی وان در این فروشگاه با قیمت و کیفیت مناسب انجام می‌شود.

برای خرید از فروشگاه ایراندخت، ابتدا به وبسایت آن مراجعه نموده سپس با مطالعه کاتالوگ و مقالات مربوط به محصولات دنی وان، مشخصات و توضیحات دقیقی درباره آن را به دست آورده و سپس از طریق راههای ارتباطی ذکر شده، محصولات مورد نظر خود را به کارشناسان فروش این مجموعه سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

کرم دکلره دنی وان

دکو کرم در اصل همان مواد دکلره می‌باشد که به دلیل وجود روغن در ترکیباتش، تخلیه پیگمنت مو به وسیله آن، کندتر از پودر دکلره انجام می شود. لذا نسبت به پودر، آسیب کمتری برای موها بدنبال داشته و جهت استفاده برای موهای ضعیف کاربرد دارد.

ترکیبات دکو کرم دنی وان

  • روغن جوجوبا
  • اکسیدان
  • آب دیونیزه

توصیه: پس از بکاربردن این محصول بهتر است جهت محافظت از موهای خود و دوام بیشتر رنگ، از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده موبوط به همین برند استفاده کنید.

مجموعه ایراندخت با هدف ارائه محصولات متنوع در حوزه مراقبت پوست و مو، لوازم آرایشی و غیره فعالیت دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن نمایندگی محصولات دنی وان و همچنین بسیاری از برندهای محبوب دیگر آماده خدمت رسانی به گالری داران و آرایشگران عزیز می‌باشد. فروش عمده پودر دکلره دنی وان نیز از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است.

مواردی که قبل از مصرف پودر دکلره دنی وان می بایست رعایت شود

  • اگر مواد دکلره با چشم‌های شما تماس پیدا کرد، بلافاصله چشم ها را با آب سرد شستشو دهید.
  • هنگام کار با مواد دکلره از دستکش مناسب استفاده کنید.
  • ممکن است برخی از اشخاص نسبت به مواد دکلره دارای حساست باشند، لذا توصیه می‌شود پیش از مصرف از تست حساسیت استفاده نمایید.
  • این محصول را باید از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • پودر دکلره را در مکانی دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین نمایندگی فروش عمده محصولات پنتی در تهران کجاست؟

مشاوره رایگان / نمایندگی پودر دکلره دنی وان در تهران

فروش عمده پودر دکلره دنی وان و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق سایت ایراندخت انجام می‌شود. شما می‌توانید پس از مطالعه مطالب و کاتالوگ محصولات موجود در سایت این مجموعه، بدون مراجعه حضورى و از طریق تلفن، با مشاوران ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره لازم، سفارشات خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران، محصولات مورد نیازتان را تحویل بگیرید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده پودر دکلره دنی وان از کجا مشاوره رایگان بگیریم؟

شما می‌توانید پس از مطالعه مطالب و کاتالوگ محصولات موجود در سایت این مجموعه، بدون مراجعه حضورى و از طریق تلفن، با مشاوران ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره لازم، سفارشات خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران، محصولات مورد نیازتان را تحویل بگیرید.

مشخصه های مهم پودر دکلره دنی وان چیست؟

این پودر دکلره دارای رایحه خوبی می‌باشد که استفاده از آن را راحت می‌نماید. مقدار آمونیاک کنترل شده‌ای که در پودر دکلره دنی وان وجود دارد؛  باعث می‌شود تا موها به راحتی روشن شده و کمتر آسیب را ببینند.

فروش عمده پودر دکلره دنی وان توسط کدام نمایندگی انجام میشود؟

دفتر پخش مجموعه ایراندخت، با فروش عمده پودر دکلره دنی وان، این محصول بی نظیر را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پانوشت : فروش عمده پودر دکلره دنی وان، خرید عمده پودر دکلره دنی وان، نمایندگی محصولات دنی وان در تهران، مرکز پخش عمده پودر دکلره دنی وان

5/5 - (1 امتیاز)